Procedura rozpatrywania reklamacji
- Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów wady produktu, które pozwolą nam na podjęcie kolejnych kroków w najbardziej dogodny dla Państwa sposób.
Tel. 698 004 084
Adres e-mail: zamowienia@ergospot.pl
- Prosimy o przekazanie szczegółowych informacji o wadach produktu razem z numerem zamówienia w celu jego identyfikacji. Jeżeli to możliwe prosimy o wykonanie zdjęcia przedstawiającego wadę. Wszystkie te informacje pomogą przyspieszyć cały proces reklamacji.
- W przypadku konieczności odesłania towaru prosimy o jego dobre zabezpieczenie, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Warunki wysyłki są ustalane indywidualnie w zależności od zamówionego towaru.
- Rozpoznanie reklamacji następuje w ciągu 14 dni roboczych. W przypadku sprawnego przekazania wszystkich potrzebnych informacji czas ten zostaje znacząco skrócony.
- Po rozpatrzeniu reklamacji następuje kontakt z klientem w celu przekazania decyzji.