Klient , który jest jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę poprzez złożenie zamówienia w sklepie ErgoSpot.pl, może od niej odstąpić bez podania przyczyn. W tym celu należy złożyć stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od otrzymania towaru.
Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów zwrotu, które pozwolą nam na podjęcie kolejnych kroków w najbardziej dogodny dla Państwa sposób.
Tel. 698 004 084
Adres e-mail: zamowienia@ergospot.pl
Adres do zwrotu:
MW E-commerce Evolution
ul. Czołgowa 4 lok. 33
62-002 Złotniki
Dodatkowe informacje
Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
Zwroty od firm (nie dotyczy Jednoosobowych Działalności Gospodarczych) są rozpatrywane indywidualnie.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.